14.43

det blev visst ett inlägg till. Jag måste ju försöka fördröja tiden på något sett, tiden går så druktansvärt sakta för tillfälligt. Plus att olivia tjatar så mycket att jag ska blogga, haha! Bara för det får ni en fett snygg bild på oss!



Har så gott som packat klart allt, ska bara lägga ner nesecären sen är den proppfull och väger som ett as. Plus att jag ska packa ner det viktiga småsakerna som ska vara i handbagaget!  Har alltid så överdrivet mycket grejor och kläder med mej.



Självklart har jag fixat ett påskägg med mej också, det är ju lixom påsk när vi är där nere, eller uppe? haha.
Just nu står dataklockan på 14.50 prick, om exakt två timmar ska vi allso hämta upp min pojke. Sen far vi iväg mot måby där vi ställer bilen och sedan tar folket där oss till Arlanda! Planet går som sagt 20.45, och är framme i turklandet vid kvart i 2 i natt! Härligt..

Har lovat att skicka ett avskedsbrev till min söta vän evelina innan jag lyfter från hemlandet, sötis där!
Och så ska jag även komma i håg att skicka vykort till ollelivia, bara jag inte glömmmmmmer!! Lovar ska göra allt för att inte glömma gullepluttinuttikluttti!

Bye, hemma nästa torsdag! pussssssssss gayyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0