hellu

så var det kväll igen, dagarna går sjukt fort nuförtiden.
Skolan va rätt lugn, provet gick goodie som ni kanske läste förra inlägget!
Efter skolan prommenerade jag till calle, sen gick jag och mötte mamma på stan och fixade lite grejor, dels hämta ut min bikini, äntligen! och den satt prima!
Jag och calle var så duktiga så vi gick ut och sprang förut också, och även tryckt i oss en varsin gb glass, sommarens nyheter, daim med päron, det va fan god! borde testas!

Imorgon har jag lite saker jag ska göra efter skolan också..
nu är jag sjuk trött, alarmet står på 07.00! GODNATT


litet minne från barcelona, eller litet och litet men..

Kommentarer
Postat av: Henrikfredrikke

Perfect work!

2011-06-04 @ 18:17:04
URL: http://henrikfredrikke.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0