regniga lördag

Just nu skulle jag som planerat sitta på ett tåg påväg på stockholm, föratt senare ikväll ta oss tillkungsträdgården där voice 11 håller till. Men jag skippade det i år förhade verkligen ingen lust,speciellt inte i det här vädret, stå där och frysa i 3 timmar.

Denna lördag får istället spenderas hemma framför tvn med en stor mysig filt, te, en bra film, naturgodis och min fina pojke. Det är ju inte så fel det heller om jag får säga det själv.
Åkte även med mamma till barva i morse, sedan övningkörde jag hem, gud vad dutti jag är. haha. SKA.TA.TAG.I.TEORIN.INOM.KORT.PLUS.KÖRLEKTIONER.

på måndag börjar skolan PÅ RIKTIGT. där tog orden slut. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0