2011 slut

Nu börjar detta 2011 gå mot sitt slut. Det kvarstår endast ett antal timmar.
Mitt 2011 har varit speciellt, mycket gott och ont, men det behöver jag inte rabbla upp här.

Det känns som det kommer bli ett grymt avslut på det här året med ett antal fina vänner!

2012 - jordens undergång har de ryktades om, har till och med gjorts en film om det. Myt. Detta år ska bli grymt och jag ska fylla 18 och ta körkort! Ska resa med pojken min och börja jobba och tjäna egna pengar! Japp det blir mina nyårslöften vilket verkar vara så viktigt ha för många..

Och i mars får jag äntligen börja träna igen, något att se fram emot?!. Mars.. 3 månader. Herregud.

Gott nytt år gott folk!

Nu är det bara pojken min som saknas här hemma. 16 dagar, det är mycket asså, allafall när det gäller honom.
Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0