slut


dagen/kvällen ska jag tillbringa i min älskade babydräkt!!

vaknade vid 08.45 av alarmet, gick upp 09.00 för att äta frukost och sedan vidare till träning. Jäkligt jobbig träning fy fan, det där gör jag bara inte om igen idioten 2 gånger i hela campus hallen, eh det låter inte så jobbigt men de va sjukt. Smaka blod i munnen och det snurra i huvudet, ändå har jag rätt såbra kondis om jag får säga.
Nu är det bara se fram emot en härlig skol vecka, skoja!
Sen jag kom hem från träningen vid jalv tovl har jag ätit, duschat och suttit framför tvn med datan i knät, kanske borde ta och hitta på något.. men vad kan man göra på en söndag. ingenting. Söndagar är inte min grej. fy.
bloggar mer ikväll eller hörs i morgon in the fucking schoool!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0