onsdag

det känns som alla är borta, spanien, london, jobbargalet. Själv sitter jag här hemma i min ensamhet och äter godis, det är ju rätt så mysigt de också iochförsig haha men det kunde ju varit ännu bättre med mina fina vänners sällskap.
Imorgon kväll har jag allafall bokat sofie och frida! pangbong!

Och på söndag ska jag sätta mej i en bil i 7 timmar och fara mot storhogna i vemdalen tillsammans med halva familjen lövgren och även halva lindholm familjen. Jag har aldrig varit i fjällen när det inte finns någon snö, men jag tror det kan bli riktigt mysigt faktiskt även fast jag var lite skeptisk i början att fjällVANDRA. Men det finns ju mer och göra, plocka hjortron, fiska, golfa, sola, bada, bara ta det lugnt! det ska bli häftigt! Så jag drar från stan på söndag och är borta en vecka frammåt! lovit!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0