tre - tre

kom för ett tag sen hem från nykvarn där jag kolla på när brudarna spela match mot new mill, något sugen man är..
matchen slutade 3-3.
När jag kom hem satt min kära familj hemma i soffan och kollade på sverige-finland, så gjorde jag och min bror iordning köttbullemackor med majjo på, det är så jäklans gott, det åt vi jämt när vi var små. haha. Imorgon visar klart.se att det ska bli regn så då har jag planerat in att börja fixa på mitt nya rum på nedervåningen, åtminstonde städa allfall.
juste för er som vill veta har jag bränt mej, på rumpan haha hur jag lyckats med dej förstår jag inte riktigt.. jag hade ju lixom biknitrosor på mej? huh märkligt det där.
psst, någon som har tips på vad jag kan köpa till min pojke som fyller 16 nu i juni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0