rubrik

killar,pojkar,män,guys,pöjk, kalla dom va fan du vill. Oftast förstår jag mej inte på någon alls av det könet. Det ända som existerar för dom är porr, brudar, bröst, rövar och sex. Arten har ingen hjärna, eller jo men den fungerar inte. De använder den inte.
Dom är som bin, dem sticker när man minst anar det
Dom är som blandfärs, hälften svin, hälften nöt
Dom är som höstlöv, vackra men blåsta


Men Kärlek är så vackert, underbart, varmt, ljust, spännande, fint, betydelsefullt, när man väl hittat den. Jag fann han med stort H, en av dom få som försår vad riktig kärlek är, du förstår mej, lyssnar på mej. Du är som min bästa vän samtidigt. jag är så otroligt lycklig med dej calle. Jag älskar dej till tusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0