sunday

då var även denna vecka snart slut. Jag har längtat, kan ni gissa varför? Joo för i morgon SKA min fina komma med posten! håll tummarna då! haha mes.
Min söndags förmiddag har spenderats på larslunda i slänten med halva släkten plus solen för att titta på min mini kusin när hon spelar bland sina första fotbollsmatcher i hennes liv. Duktig flicka, målvakt lixom!

Har nyss ätit en kycklingsallad med curry från mälaren, den satt fint!
Resten av dagen/eftermiddagen ska jag sitta på en bänk och vänta på att jag ska få komma in och spela. om nu det skulle hända. kasnek sista sekund.
Schack? Dart? det skulle nog vara min grej faktiskt.

Jusste lördagskvällen spenderades med min olivia och sedan kom även cissipissisyssling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0