uppdate

as dålig uppdatering sista dagarna!
Imorse kom jag till skolan redan vid åtta, skrev nationellt prov i matte a del 2, gick rätt bra faktiskt! Hoppas allfall på ett G i matte A så jag kan läsa matte B i 2an.
Efter skolan vid halv tre gick jag ner på stan för att möta upp frida och evelina för att ta en fika, satt på cafe trädgård över en timma, myspys, vi hade en hel del att prata om och reda ut haha! puss på er!
Något mindre ruligt är att jag ska operera mej.. den där jäkla cystan är så stor som en handboll och måste bort. Får reda på exakt hur det går till med operationen och när. skakis. eh. aa. lite.
Plus att doktorn sagt nu att jag borde inte spela fotboll, allafall inte match för att den är så stor. åhh!
svar på tal
läskigt att svara på frågor för vet inte om folket driver eller så haha men aa..
Hur träffades du och din kille?
Vi träffade genom 2 kompisar, jag umgicks mycket med två av mina tjejkompisar förr förra sommaren då en av dom bor grannar med calle. Så började vi umgås med han och hans kompisar allt mer och träffade mycket ute på sommarkvällarna.
Sen fick han mitt nummer och vi börja messsa och sen träffas själva allt mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur träffades du och Olivia?

2011-05-24 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0