happy

lycklig tjej! Denna fredagskväll blev perfekt, filurerna gick hem nyss efter en väldigt fin kväll med mycket mys, prat, skratt och tjockisgrejor! haha lovit!
Sitter nu hemma alone och väntar på att min calle kommer hit, tur jag har honom, hur skulle jag annars kunna somna, helt ensam i detta läskiga ghosthouse? Saknar honom en aning, även fast jag sist såg honom för tre dagar sen.
På fredag åker vi till stockholm och gör en heldag/kväll tillsammans det är nämligen den 30 septemeber då, shit helt sjuk. Klickade hem en sak som han ska få då! hihi!
Beställde även en vinterjacka idag också, oohyä nu kan vintern få komma om den vill!

luckygirl

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0