broder

har varit usel på att blogga, men det suger lite sisodär faktiskt. Har haft en hel del å göra. Hållit hus på en ö utanförgränna i 4dagar med fotbollslaget och tränat arslet av oss. Kom hem i söndags då robin va hemma. Åkte till Boda borg i går med han och hans kompisar, och calle, hanna och evelina. Vi vann sååklart!

ikväll åker robin hem igen,, tråkigt faktiskt,, menmen,, mamma har lovat att betala hans flygbilljett hem hit i sommar till min födelsedag annars skulle inte han kommit ner för han är pank.. men hallå min 18 år dag jö! ¨kusinen min kommer allafall hem från karlstad och firar mej! då hon lovat att gå ut på riva, thihi ! go kusin!

utomlandsresa ska jag jobba ihop också i sommar! och körkortet ska ligga i plånkan innan skolan början igen!
hAR på känn att denna sommar kommer bli galet bra!

det va allt jag hade, lov sitter ju fint nu också!



stek jag vet hallå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0