jävla förkylning

min näsa, hals och huvud vill inte riktigt sammarbeta med min vilja. Har gått hängig åtminstonde en vecka snart.. fy. uch. blä.
Gick hem från skolan vid lunch då mitt huvudvärk höll på att sprängas. Proppa i mej alvedon och ringde mormor för att åka och handla lite mat! tomt i både kyl och skafferi för tillfället i detta boende. Köpte en massa frukost godsaker till päronen kommer hem i morgon bitti, snäll jag är. Plus att jag storstädat huset och en påsklilja står på köksbordet! hihi duktig jag är.

Sitter nu i soffan och glor tv med tillbakakommande huvudvärk. Planen var att umgås med snuttisarna men icke.

Har en ben & jerry som står och väntar i frysen!
CHING



ge mej sommar. stek i now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0