Happy Homes

Efter första dagen på praktiken i 2 timmar känner jag mej redan bekväm. Gillar personalen fullt ut! Även fast jag inte kommer vara ute i butik så mycket så kommer jag åtminstonde träffa dom några gånger i veckan.

Hjälper dom Marknadsföring, så jobbar mestadels hemifrån.

Var hemma vid 11 då jag och Calle gjorde hemmagjord pizza, gött!
Har suttit med datorn sen 3 timmar tillbaka och är äntligen klar med fixet och trixet på happyhomes blogg!

Nu ska vi snart åka hem och äta hos mej, sedan vankas det final på ensam mamma söker!!
Men först tävling i pengarna på bordet, då hela familjen sitter med varsin mobil och tävlar mot varandra!
Har ni missat appen? Ladda ner: pengarna på bordet. Programmet visas 20:00 på TV4 måndagar!

Bild från Västerås när kusin var och tävlade och vann guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0