Marknad

Jahopp då var även marknaden för detta år över. Det gick fort. Jag stog parkeringsvakt på lördagmorgon från 07:00 till 08:30 sen var det bara hem och swisha om och vidare till jobb. Slutade vid tre, så jag gick runt en stund med C. Åkte hem och åt och gick sen en stund till på marknaden med moster plus kusiner, det jag fyndade var godisremmar, drömfångare och mysiga pippi strumpor. 
Igår kväll träffade jag brudsen, hade riktigt kul hemma hos Jossan, varför åkte vi ens därifrån? Slutade kvällen med att köa in till sämsta och otrevligaste stället i stan, men vad gör man inte... Tröttnade och traska hem, kissnödig som satan, det va nog den jobbigaste promenaden hittills. Men tack ni som gjorde kvällen super! 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0