FREDAG FTW

Efterlängtade fredag. Precis vad jag behöver - ledighet. Även fast veckorna går skrämmande fort så längtar man ändå lika mycket till fredagen. märkligt. I morgon är jag faktiskt ledig då jag ska spela fotbollsmatch, så bästa mammi håller ställningarna i Butik Paus. 
 
Ikväll ska jag köpa hämtmat från thaien, äta ost & kex och plocka i hop en godispåse från ny öppnade SEXFYRAFEM. Sen ska jag bara vräka ut mig i soffan med myskläder, uppsatt bulle och osminkad. Perfekt fredag! 
 
I morgon som sagt är det match, 11:00 på Vasavallen, sen vid 18:00 vankas det innebandy match i telge som kvalar upp i superligan!!! Vinner dom imorgon är dom klaaara!! Så kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0