Flodins väg

1 augusti är det dags. Ska flytta hemifrån & bli sambo med min kärlek C. Verkligen exalterad. Så lycklig. 
Calle ringde i förmiddags och sa "du, alltså säljarna tog budet" jag: "ursäkta vad sa du?!" Alltså jag viste inte vad jag skulle ta vägen, det var som att tiden stog still. 

Nu några timmar senare har vi skrivit på och tagit i hand. Nu är vår drömlägenhet  vår. V.Å.R. När vi klev in i lägenheten på visningen så känner både jag och Calle att vi kommit "hem".

Den är vår. Bara våran. Och vi ska äntligen flytta ihop. Han & Jag. Laga mat ihop, njuta av ett glas på balkongen, städa, tvätta, allt. Alla dom där hushållssysslorna. Åh jag bara längtar. 1 augusti flyttar jag ut hos mina älskade föräldrar som jag bott hos i 20 år!! Men förde blir dom inte av med mig, bor ca. 3 min gångavstånd från varandra, självklart kommer vi och äter och hänger med er :* 

Ikväll blev det middag och champagne på ulvhäll för att fira. 


Lägenheten:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0