semester

FREDAG
Jahopp då var några dagars semester inplanerad. det trode jag aldrig. Men söndag vecka 28 far vi iväg på en liten roadtrip med slut destination Öland! 
Det blir jag, calle, pontus & moa. Vi ska bo i stuga på en lundegårdens camping :) Men innan öland ska vi göra ett stopp i norrköping för att gå på harry potter utställning och söderköping där ett av sveriges populäraste glass ställe ligger, precis vid göta kanal! ska bli så häärligt och mysigt! :) 
 
Vid 14:00 kommer bästa mamma och byter av mig, då jag ska till VC och kolla halsen.. snälla säg inte att det är halsfluss!!
 
OCH nästa vecka får jag ett STORT besked. men detta är tänker jag inte berätta vidare på nuu. thih. 

Trevlig heeelg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0