Uppdatering från butiken

Dålig uppdatering på det här stället men jag har nog aldrig varit en riktig bloggare. Bloggar mest för att jag i framtiden ska kunna gå tillbaka och läsa. Har haft väldigt mycket och göra senaste veckorna och jag är helt slut på kvällarna, att jobba så här mycket är jag inte van vid. Hjärnan och kroppen samarbetar inte riktigt. 
 
Står faktiskt just precis nu i butiken, väldigt lugn dag idag tyvärr. Tiden går så förskräckligt långsamt då. Men sånna dagar kommer ju också. 
Att jag har byggt upp och skapat min alldelses egen arbetsplats känns fortfarande väldigt overkligt. så häftigt. 
 
Vecka tolv kommer min kusin från eskilstuna och praktiserar hos mig, det ska bli jätte kul. Jag är så van vid att jobba tillsammans med någon, men nu står jag alltid själv. Så det ska bli super kul! 
 
Nej, nu lite nytta! 
adjoos
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0