25-års jubilem

Dagarna rullar på och tiden och lusten för att skriva här hamnar långt ner på listan. 
Just nu pågår firande för fullt i Galleria Präntaren som firar 25 år. Det är en massa aktiviteter och även erbjudanden hos butikerna. 
Jag en av dom som ligger bakom jubilet, så det gäller att det blir uppskattat av kunderna. 

Påtal om firande så var jag på 75-års fest igår i smolstugan. Lille Karin, 75 år? Man kan tror det var 40-års galej. Hennes idol är Zlatan och fick dena snygga tröja som hon gick runt med hela kvällen igår. Bästa Karin. 

För mig blev det en lugn kväll och åkte hem redan runt halv tolv då jag jobbar idag. Kvällen tar mig till åker!, vi har nämligen fotbollsavslutning. Som jag förstått så ska det bli som en fotbollsgala, då både herr och dam laget är med, med priser, middag osv. Ska faktiskt bli riktigt kul :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0