mamma & pappa

Phu, vilken dag. Jag bokstavligen avskyr torsdagar. Lång dag, 10 timmars pass. Det tar på krafterna. Men men denna dag försvann den med. Så just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och myser isoffan, dom kom hem från Polen idag så dom har berättat om resan och visat lite bilder. 

Imorgon jobbar jag kort dag, 10 till 15 då mamma kommer och byter av mig så jag hinner hem och förvandla mig till batgirl. Haha nej men jag ska på halloween fest i Nykvarn och då är det utklädnad som gäller! Så då blir jag batgirl! Ser verkligen fram emot det! 

På lördag är butiken stängd, då det är alla Helgona, hur skönt?! Två dagars ledigt, lyx!!!! 
Då har jag planerat utgång med mina brudar Evelina och Frida! Två dagars med andra ord. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0