Uppdatering från Leksand

Phu.. vilken intensiv men super rolig dag/kväll. Klockan ringde vid 7 för att äta frukost vid 8. Vid 8:30 hade vi genomgång av kompendie om skyltning. Så mycket nytt jag fått lära mig och många "aha" upplevelser..

Sen efter fikat (som vi har 2 gånger om dagen plus lunch) haha så drog vi igång med att skylta. 3 olika uppställningar av skylt gjorde vi idag och min grupp var inte klara förens 18:00. Då vi alla var så trötta och slut i Huvet så det sluta med att vi låg och garva åt allt vi sa. 

Jag, Emma och Linnéa tog och sen in till stan för att köpa lite mat som vi sedan åt här "hemma" i vår stuga. 

Kvällen slutade framför tven och en kurs  i snapchat som ännu inte hunnit upp till Norrland. Men oj vad kul dom tyckte det va hahaha! 

Detta är bara fööör bra för mig, allt känns så rätt och jag har verkligen fått vänner för livet! Synd att det är så sällan vi ses 🙈 

Nej nu sova! Imorgon nya utmaningar och sedan hockey kväll! Leksand-Färjestad ! 

Mina skyltningar



 
Mitt lilla mysiga krypin i 3 dagar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0