Dagarna rullar på

Godkväll. 
Veckan har rullat på bra efter operstionen, har vart hemma hela veckan och vila och legat i högläge med knät. Serier och film har stått på schemat. Jobbigt va? 
Igår gjorde jag Calle och Pontus utflykt till Västerås där dom skulle kolla bil, följde med för att lufta mig lite efter alla innesittande dagarna. Idag har vi hängt ute i solen med familjen och grillat korv. Avslutar kvällen med pizza, kladdkaka och farmen hos mamma & pappa. Perfekt tycker jag. 

Startar kommande vecka med att jobba halvdagar. Haltar fortfarande runt och enligt läkaren ska jag helst vila kommande dagar också. Men kör på såmycket  jag kan! 

Ska träffa laget på tisdag också och försöka börja köra lite rehabträning. Har noll motivation.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0