happyface

rightnow
vädret är grymt kan jag börja med att säga.
Ifredags var det grillkväll här med en drös goa brudar,solning, bad, kubb, fotboll, skratt hela dagen och kvällen! Helgen fortsatte suveränt då pappa kom och hämta upp mej och calle med båten för att åka ut till askholmen och sola och bada! åh vad jag älskar sjön på sommaren! Båten kommer jag nog spendera rätt mycket tid med i sommar, punkt.
tyvärr råka jag steka på lite för mycket i fredags så jag har en rejäl bränna på ryggen som fortfarande känns, plus en massa solexem på benen. snygg. nej. inte. alls. :(
just nu siiter jag hemma i soffan och vilar lite från solen och äter choklad!, ska snart ta mej till lundvägen och natta, i morgon bitti far jag i väg till skansen med familjen lövgren/etc ;) haha
oj nu blev det en bidel! pusssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0