Eskilstuna

Väldigt lyckad helg! Ice age, kladdkaka med massa tillbehör, fint sällskap, prat, skratt, shopping, donken mat!

Lyckades hitta en julklapp till mamma och pappa och även till en av mina kusiner! Nu har jag 4 klara! Olivias är redan klar! Nu endast 8 kvar typ.. Men jag gillat att köpa julklappar så det skadar inte, speciellt inte när jag får lite
julklappspengar av min snälle far!

Hittade även två julklappar till mej själv också! Mysiga tights av sånt där mjukt och gosig material på barnavdelningen!! Storlek 152! Jag har äntligen hittat min avdelning! Fynda även ett par sjukt sköna tofflor eller vad man kallar dom! Kommer sitta fint i vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0