tisdag

Vi har fått vinter, ännu en gång. Trevligt.
Äch skadar inte mej en jävla massa men vore ju mysigt med lite värme och vår nu faktiskt.
Igår slutade jag vid fyra, åkte och handla lite med mamma och åt kycklingpestosallad till middag, det var jäklarns gött!

Idag är en kortisdag, hade inköp och varuhantering första lektionen, och har egentligen lunch nu men istället sitter jag i datasalen i 1,5 timm och skriver på projektarbetet om en naturkatastrof. i inväntan på pojken som slutar vid 12, då vi ska hem och äta lunch tillsammans. Vid 2 ska jag dra mej till trafikskolan för teori och vid 4 har jag en dubbel bokad körlektion!

Ikväll är det äntligen dags för träning igen! Fotbollsskorna börjar bli dammiga, igen.

OHyes GOODBYE


dessa skulle sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0