Åland

Sitter i Stockholm på incheckningen av kryssning Påväg till Åland. Denna gång med cinderella båten.
Det var länge sen jag va på kryssning, jag gillar det, det är så mysigt med den långa middagen och sen bara mysa runt och vinna lite pengar och dricka goda drinkar. Åker med familjen.

Om 20 min får vi gå på, skapligt varmt här inne. Adjos

Jacka

Hade en jätte trevlig och varm tripp upp till huvudstaden. Kikade i affärer och åt sedan på en uteservering på Strandvägen, tog sista tåget hem och somna som en stock.

Fick med mej hem en superfin jacka som jag bara älskar! Perfekt till kalla sommarkvällar samt höst och vår!

Långhelg

Har ytterligare en lång helg framför mej, så imorgon tar vi båten upp till Stockholm, och lägger till vid djurgårdsbron. Mor och far blir kvar där två nätter men jag jag och C åker hem med tåget på kvällen!

Michael Kors

Beställde en väska från michael kors idag, behöver en som rymmer en del och med dragkedja, denna var perfekt!

Igår bokade jag och C roadtrip mot götet, bilen rullar iväg 4 augusti till high chaparall i småland för att hälsa på cissi och sen bär det av till göteborg för tre nätter på gothia towers och lite öventyr runt där!

Nästa vecka ska vi förmodligen ta en trip till Åland!

I morgon lördag är det dags för jobb till 15 sen träffa favoriterna för vidare utgång!
ADJOOOS

Kusinhäng

Hämtade mina minikusiner i Eskilstuna vid 10:00 och gick sedan ett varv på tuna park. Sedan åkte vi till Ica ekängen och spela äventyrsgolf. Jag vann överlägset hehe.
Åkte hem till Strängnäs och köpte grejer till pizza och gjorde alltså hemmagjort pizza, har sedan badat, solat och umgåtts, ska snart skjutsa dom till tågstationen så ska dom fara hemåt! Ikväll är de game! Heja Sverige!

Söndag

Igår vaknade jag av att c telefon ringde vid 12. Åt lunch/frukost och åkte sen till golfbanan och kollade när Calle och Oscar spelade medans jag hade scilla. Avslutade kvällen med tacomys och en fisketur på sjön i solnedgången.

Helgen

Hade en riktig rolig helg på Lundvägen med god mat, bra väder, och väldigt bra sällskap. Vi grillade, njöt av värmen, spela fem kamp, och kubb och sen vidare ut på krogen. Somnande nog inte förens 4:00 efter att vi lagat hamburgare.

Tisdag

Sista lediga dagen för denna vecka! Solen skiner och jag har placerar mej ännu en dag i solstolen.

Vid 10 cykla jag till intersport med joss och Evelina för att köpa solglasögon. Därefter cykla vi tillbaka till stan och åt lunch på trädgårn. Solen är verkligen stark nu.

Ska strax dra mej inåt och duscha, ska träffa jobbkamraterna på greken ikväll!
Adjoooos

Kvalitetstid

Har haft en super mysig dag med andra halvan i huvudstaden. Vi har bara promenerat runt och njutit av vädret, glott på folk, och ätit lunch och en glass i hamnen.

Semester

Jag kallar de mini semester! Har nu jobbat måndag-lördag i 2 veckor i streck från 10-18. Och äntligen får jag en lite ledighet, man är inte van och jobba alltså, men de är kul!!

Ska bli kanon väder alla tre dagarna så idag har jag tagit plats i solstolen vid poolen, men måste snart slita mej då mormor ska firas, 60 år! Ikväll kommer förmodligen kusin vitamin hit och umgås.

Imorgon blir det Stockholm med hjärtat. Lite shopping och bara gå runt och mysa i solen och kolla på folk.

P

Friday

Igår gick jag en Golfrunda på 9 hål med felicia och frida, Gick väll sådär men jäkligt kul!
Även fast jag jobbar lördagar är fredagen ändå lite speciell. Idag jobbar jag dock till stängning. Men men, Ikväll ska jag träffa Frida för utgång!

Fullt upp hela helgen med firande, imorgon 40 års fest och söndag 60 års firande! Adjooooos

https://cdn1.cdnme.se/2442547/7-3/pic_51d946a2e087c3372e7a54e9.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2442547/7-3/pic_51d946a6ddf2b3701ff273b2.jpg" class="image">

Lilllördag

Jag jobbar och sliter hela dagarna nu förtiden. Det är riktigt kul jobb så det är bara positivt, men när solen glassar hela dagarna tar de emot lite.
Men har ju gör jäkla bra arbetskamrater som gör mina dagar, på tisdag ska vi träffas och äta i hamnen, jag och mina 60 plussare! Haha men dom är ju för Goa!

Idag efter jobbet cykla jag med mor och far till Harrys då ägarna bjöd oss på hamburgare med 2 andra par. Och så var de musik quiz, som tyvärr inte gick någe vidare, men de är riktigt kul!

Imorgon vankas jobb och en golfrunda med Frida och Felicia, kan bli spännande och väldigt kul!