Då var det dags igen

Då ska vi se.. Vad har jag sysslat med sen sist?





Firat min fina farfar som fyllt 80 bast. Man kan tro det var 50. Träffade hela tjocka släkten. 


Annars då? Gått över till 2016. Firade in det nya året med Goa vänner. I år fick evis nyårspussen. 😘


Tittar på Strängnäs revyn. Sjukt bra. Se den! 






Vart på Formex en heldag. Fått ny inspiration och köpt in lite nya varor. 



Käkat svin god tapas i Stockholm med mathre och kusin. 

Ja det va det det. Juste, mitt knä.. Fick en smäll i oktober på sista fotbollsmatchen förra året. Nu har jag fått svar varför jag har inte i knä. Efter 3e läkaren så konstaterar han att minisken och korsbandet är paj. Jahapp det var den fotbollssäsongen.. Operation 16 februari. 

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0