jag lever

hola today it me, only moii. Alla jobbar, ganska alone här. Jag har bakat en paj, med våra egna äpplen och smultron plus lövgren hallon. Så den ska ligga och smaska till sig till kvällskvisten. Nu sitter jag och äter lite fil med banan och nötter. Imorse cykla min fina iväg och köpte färsk bröd till frukost också, så det blev en gormefrukost!!

Igår var vi i eskilstuna och kolla runt lite, fick med mej ett par vanliga svarta jeanstight hem. Idag ska jag göra absolut ingenting, har städat huset lite och funderar faktiskt på att försöka joxa ihop något smaskigt till middag också, då blir päronen väldigt glada x3.
Ska även beställa tågbiljett till örebro ikväll också, det bär lixom av till gustavsvik med ett antal härliga brudar på onsdag! see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0