skolaskolaskola

fredagfredagfredag, oh yes!
Sitter just precis exakt nu på en stol framför en dator och skriver på mitt projektabrete om h&m, Brevid en glad chey! Hon sa till mej för någon månad sen att kissie har virus på sin blogg om man besöker den men tyydligen så har hon inte det? hon har lurat mej i en månads tid nu.. Lite komiskt var det ju. eller?!

Slutar om 50min, då jag ska hem och fixa lite sen in till stan vid fem och träffa 3 saknade b-rudar ochhandla lite god mat och sedan hem till mej och mysipysa!
Imorgon hade jag och calle planerat att åka till stockholm men vet inte hur det blir.. han har gått och blivit sjuk.fan.
Får se hur det blir. Om 8dagar drar jag till barca! pussssss på den du!


funderar faktiskt på att beställa denna underbara jacka vilken dag som helst!!


såkallade "hon" ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg cheeeeeeeeeeyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 fina ögonbrynen var där :PppPp

2011-02-11 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0