kusin

skolan va seg men rätt okej, blonieeolivia håller leenderna uppe haha. Idag kom jag och hon fram till att jag inte behöver gå i skolan på ett tag.. eftersom vissa personer är lite snabbare än andra.
Efter skolan gick jag till vero moda och lämna tillbaka min jacka som jag jag köpte häromdagen í eskilstuna men när jag kom hem ångra jag mej och ville ha mindre, så typiskt mej. Men gillade ändå jackan så tänkte byta till en mindra storlek i strängnäs men så hade dom inte den såklart, så beställde från internet! hoppas på snabb leverans!!

Vid femtiden kom kusinvitamin hit och underhöll oss, vi åt mat och spela ginrummy halv kvällen. Äntligen förlora hon, hon har vart segrare dem senaste gångerna hon var här, men icke idag! Det blev jag och pappa!
Imorgon träning, yes! Peace out!


katt och marsvinsvakt denna vecka. lurv zelma på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0