new

gjorde en väldigt enkel header, eftersom jag har inga ideer på sånt där med header så fick bara bli en tråkig text, men det funkar ett tag. Bästasofia hjälpte mej att sätta in den bara! Jag vaknade klockan åtta i morse men hade ställt klockan på halv 10. suck. Kunde inte somna om så jag låg typ en timme till i sängen i mitt mysipysiga rum!
Fick nyss ett mess av tränarn att vi lånat ut planen till herrarna så vi ska ut och springa!
måste skaffa ett par riktiga joggingskor så ska fråga mamma om vi kan åka till intersport efter skolan!
nu sk ajag nog börja göra mej iordning! pussssi



right now

kuul ska möta upp olivia för att cykla till skolan sen, kanske inte lika pepp på det längre.. snööö


Kommentarer
Postat av: hanna

vad dum jag känner mig nu. lovar ju hela tiden att jag ska fixa en header till dig men... jag ska försöka knåpa ihop något roligt när jag hinner.. och har nån bra idé kanske jag även ska tillägga. :)

2011-03-29 @ 15:41:04
URL: http://hannaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0