fika

Jobbar, fotboll, tv, sover, jobbar. Ungefär så ser mitt liv ut. Har jobbat konstant känns det som, förra veckan var inte okej. Hade två 10 timmars pass samt ett långt lördagspass, inte blev det nå ledigt på söndagen för då tog vi tiden till att göra om i butiken för att få plats med alla nyheter som väller in. 

Jag har ju mitt livs roliga jobb, men det är inte alltid på toppen. Det finns såklart svackor. Just nu är en sån period och jag känner att jag bara behöver liiite ledigt. EN dag räcker. Där jag gör absolut ingenting. En dag utan tanke på butiken. 

Hursomhelst, i helgen tog vi 3 poäng mot Nyköping. Och på lördag far vi iväg till Gotland för match! Blir förmodligen utgång på lördagkväll och hemgång på söndag. 




Lets back to work 🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0