Måndag & ny vecka

Halloj. Då var ännu en vecka över, känns som jag alltid börjar inläggen så..?! 
Hur som helst, helgen har vart lugn och skön. I fredags var jag och C bjuda på 3-rätters middag hos Lisa och Simon då vi slog dom i bowling för ett par veckor sedan. Super lyxigt och gott! 
I lörddags vankades det jobb som vanligt och sen blev det titt på herrarnas seriepreimär i det underbara vårvädret. Lördagskvällen avslutades ute i ulvhäll för tacomiddag. Gårdagen såg i princip likadan ut, fotboll och tacos, fast på vargholmen. 
 
Denna vecka blir en kortis jobbvecka då jag ska till göteborg på tisdag fram till torsdag. Calle ska göra polistester och då bestämde vi oss för och göra en roadtrip av det hela med hotellövernattning, sen träffa jag evelina igår och då beslutade vi att även hon skulle följa med! Så det ska bli super kul! Medans C är på sina tester hela dagarna så har ju jag någon och hänga med! Ska bli super mysigt! och vädret ska ju bli kanon bra! 
Så vi far imorgon eftermiddag till storstan, ääälskar götet!! 
 
Det var de det! Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0