Nedräkning

Hoppsan, det var ett tag sen jag uppdatera denna lilla sida. Men nu har jag något viktigt att säga.
JAG GÅR PÅ SEMESTER PÅ FREDAG! Känslan att vara helt ledig med nada måsten är rätt stort för mig. haha. Hela två veckor ska jag vara ledig. Denna vecka går sjukt sakta men på fredag kl. 15:00 är jag friii. Då far jag och C direkt upp till stockholm för att möta upp mina päron som ligger med båten vid djurgårnsbron. Sen åker vi ut i skärgården, hoppar från klippor, bada i havet, solar. Absolut inga måsten. 
Helgen därpå tar vi förmodligen en sista mintuen nånstans, lite beroende på hur vädret ser ut är i svedala. Något ska vi hitta på allafall. Vill inte sitta hemma hela min ledighet, då får jag panik. 

åh det ska bli så underbart!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0