Stukat ledband

Nu var det ett tag sen.. Igen. 
Nu har jag all tid i världen och skriva då jag ligger hemma och är halft handikappad. Spelade min sista match för säsongen i söndags och fick en rejält bentackling så nu ligger jag här med ett stukat ledband. Tar mig runt på kryckor här hemma. 3e dagen jag är hemma och det går åt rätt håll, idag har jag släppt kryckorna och tar mig sakta men säkert framåt. Så typiskt att detta skulle ske nu när det är marknad i helgen.. En av dem mysigaste dagarna att vandra omkring på Strängnäs gator. Men vi får se hur det blir med de.. 

Har plöjt igenom många filmer och serier. På tal om serier så börja jag kolla på den svenska serien modus. Sjukt bra och spännande! 3e avsnittet går på tv ikväll så då vet ni vad jag gör ikväll vid 21! 

Dags och göra mina dagliga övningar för knät. Hadeeee 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0