Aktiv

Herrejäklar vad aktiv jag blev då. Uppdatering 2 dagar i rad!
Gårdagens match vann vi och därmed tog hem 3 poäng. såå jäkla skönt! Efter matchen åkte jag hem och åt och kollade på Fångarna på fortet i min ensamhet, det var riktigt skönt.
 
Just nu fick jag lite tid över på jobbet då det är såå lungt mellan 14-15.. Men om 20 min tar jag helg! Då ska jag hämta upp evelina för att kolla på herrlaget uppe på vasavallen som möter serieledarna tror jag.. Ikväll ska jag upp till stockholm med c och hans syster för att hälsa på deras andra syster som flyttat upp dit!
 
Imorgon har min mini kusin fotbollsmatch mot viljans flicklag så då blir det ännu mer tid vid fotbollsplan. loveit!

Rå taggad på jobb nästa vecka då nedräkningen till seeeemester börjar!!! gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0