Linas matkasse

När jag bodde hemma hos mamma & pappa så körde vi med Linas matkasse. Det var alltid lika spännande när dom knacka på dörren och se vilka råvaror & middagar som vi skulle laga. Så nu har jag faktiskt beställt hem en prova på kassa som kostar 299kr plus att man får en fruktkasse på köpet. Så vi ska prova en kassa & se om det funkar för oss. Ska bli spännande. Tänk att få all mat levererad fram till dörren, lyx ju!

Just för tillfället sitter jag på jobbet, fyyy vad det har vart lugnt idag. September är dock en sån trist mellan månad där man knappt vet vad man ska ha på sig.. Nåväl, 1h kvar och sen direkt upp för lite fotbollsträning. Imorgon vankas det sista jobbdagen innan SEMESTER! Galet för min del. Kom absolut inte mer lägligt än nu! underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0