operation

hallojsan! 
Måndag nu igen. Fullt upp på jobbet idag med både det ena och det andra, förbereder fakturor, kommande leveranser m.m då jag kommer vara ifrån butiken några dagar framöver. Imorgon är det dags att checka in på speciallistcenter i Eskiltuna för att operera mitt knä. Det är både menisken och korsbandet som är paj. Imorgon blir det menisken och så håller vi tummarna för att korsbandet inte är helt av så även en korsbandsoperation behövs...  Då blir rehabiliteringen inte rolig. 
 
Nog om det. I onsdag var jag och klippte mig kort och färga håret, yes im blondie. I lördagskväll var jag på en
70års fest (35+35) där jag hade med mig halva butiken (kändes det som med allt släpande) och visade upp för gästerna som även hade möjlighet att handla på plats, det var lite annorlunda och kul! 

I söndags hängde jag och C hos mamma och pappa grilla korv i solen tillsammans med Cs föräldrar. Det var mys. 
 
Nej nu ska jag damsuga och moppa butiken innan stängning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0