lycklig

kom precis hem från enköping med familjen lövgren, kollade på en otroligt jäkligt spännande final match, linden ägde ju förövrigt sönder och vann på straffar tillslut, bra jobbat där! Hann med en sväng på donken innan hemfärd också, det går ju lixom alltid ner, mumma! Nu borde jag sova är svin trött.
_______________________________________________________________________________

världens lycklig paulina, världens bästa pojke. Kärlek.
du och jag, en hel vecka tillsammans i tukiet snart, sol, bad, gå ut mitt i natten höra havet klucka längs stranden, gå längs stranden barfota vid solnedgång, få känna din närhet varje dag, kunna pussa på dej hur mycket jag vill, gå långa promenader hand i hand när solen gått ner, viska gulliga ord till varanndra och se dítt leende lysa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0