red

halloj sunshine! Kom precis in från det underbara vädret, har legat ute i nästan två timmar och läst på baksidan, där solen steker på som satan och vindstilla.
glömde helt bort tiden när jag va inne i boken som jag fick låna av cissi som jag egentligen skulle ta med mej till turkiet, men nu har jag ju nästan läst klart den haha.

Just nu ser jag ut som en kräfta på benen och magen.. det bränner som satan, jag trodde inte solen va så stark lixom? jag har glömt hur det var.. Nu är jag lagom röd inför turkiet duktigt, jag låg jag bara på rygg så det blev ju verkligen en snygg bränna..suck haha men det får väll fixas till i turket dit jag drar i morgon! yeeeeeeey!
Skriver nog ikväll eller en snutt i skolan i morgon innan jag drar! pusssssssssssi

'
felvänd

Kommentarer
Postat av: ciissi

Haha jag visste DET!

2011-04-19 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0