sunny

Först och främst, vädret är underbart!
Slutade skolan vid halv två, då jag och olivia cyklade hem till mej och satte oss ute i solen. Sen skulle hon vidare till frida då jag satt ett tag till ute.
Har även städat mitt rum lite, eller plockat undan alla kläder från golvet, ska städa resten i morgon då jag är ledig, plus att jag ska packa allt jag ska ha med till turket! niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice som satan och shiiiiiiiiiiiit vad jag längtar till onsdagens skoldag ska ta slut, cykla hem packa det allra sista, plocka upp älskling, åka till arlanda, köpa korsordstidning och tuggummin på pressbyrån precis innan påsttigning av plan, sitta i ett flygplan i fyra timmar, och sendan njuta åtta dagar i världens solsken med för jäkla bra människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0