december

ingen vidare decemberstämmning detta år, inte för min del allafall. i&försig har snön lagt sig sådär lite fint ute på marken. Har spenderat en vecka legandes på sjukhus i världens oskönaste säng också. Har äntligen fått komma hem och sitter mestadels i soffan eller legandes i sängen. Det har redan gått 19 dagar av denna månad. fick äntligen träffa min pojke igår efter lång längtan, tur jag har han, min lilla prins. Han åker ifrån mej om två dagar -det gör mej ännu deppigare, nyårpussen då?! Julen kommer inte alls bli som dem andra, bror min flyttar 96 mil bort snart också. okej, läs detta inlägg, viktig information.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej paulinisen!

Förlåt om jag frågar, men vad ska du operaras för?

2011-12-19 @ 20:55:34
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Palina! Jag lovar dig att det kommer att finnas bra år och dåliga år. Nästa år kommer säkert bli mycket bättre men man får ta det som det är varje gång. De två veckorna utan Calle kommer att gå jättefort.

Fortsätt att krya på dig och God Jul&Gott Nytt År kramar till dig!

2011-12-20 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0