bild

grym hjärtans dag i går med min älskling.
Sov dock sämst. Låg uppe flera timmar, somna, vakna, somna, vakna.. När jag väl hade somnat började calle snarka och hosta och hålla på, hemsk natt måste jag säga så är svin trött nu. Orkar inte med skolan så mycket mera nu alltså, skönt att det är vecka 8 nästa vecka och lov härligt, jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det!! plus att jag drar om 5 dagar fy faan va nice! Jag har kommitpå att jag blivit flygrädd dock..

Imorgon kl. 18.30 ska jag, frida, majsan, emilia sitta och skratta åt en viss evelina som ska spela teater på asken, forest gump! haha ser framimot det flicka lilla!
puss på er från en halv seg chey


take me back

kanske kommer min bikina och två ringarna jag beställt från hm i dag ? hopehope




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0