dåligt

väldigt dålig update på sensate dagarna, har helt enkelt inte haft tid! Imåndags var kusin här hela kvällen, i tisdag umgicks jag med min underbara pojkvän och i dag gick jag direkt till mamma efter skolan och jobba lite sedan möte plus träning!
Imorgon börjar jag 10.15 så ska åka med mamma in halv 9 och jobba lite innan skolan! duktig jag är, men jobb är ju pengar lixom, haha!

Bodypumen gick prima, jääävligt jobbig men jäääkligt kul är det! På fredag ska jag träffa mina saknade älskipälsklingar evelina, emilia och frida. På lördag ska jag och älskling försöka komma iväg till stockholm på mysipys allahjärtans dag/kväll med mat, shopping, prommenad! hoppas på lite sol!
Nej nu ska nog fixa i ordning mej för sängen, pusssssssssssssssssss


haha som alla ser här är det OLIVIA till hööger! sötnos där ;) eller? :*
haha puss på dej


Kommentarer
Postat av: fijah (;

Haha, hoppas hon inte blir för arg att jag la in bilden på fb ;p <3

2011-02-09 @ 22:13:02
URL: http://fridamanheij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0