lördag

eh tjena! sitter jusst precis nu i soffan hemma och kollar på reprisen av lets dance även fast jag såg på det i går med cissi, myspys!
Imorse varkna jag redan vid halv åtta och kunde inte somna om, så jag låg och spela spel på calles mobil tills han vaknade till liv vid typ halv 10. Vi tog en promenad över isen till stan, där jag köpte två ringar på lindex.

Duschade nyss och ska snart packa ner det sista, men först fixa ordning naglarna lite, dom ska bli svarta! vid fem ska vi äta middag hos familjen öhlin. Sen runt åtta ska jag hem till baby och mysa lite och säga hejdå eftersom i natt vid 03.00 draaaaar vi mot arlanda och vidare till barcelona!
pusssssss på den du.

hörs senare eller på fredag då jag är hemma igen!




jag hoppas på lite shopping i barcelona! eller mycket skulle inte sitta fel (a)



Kommentarer
Postat av: fijah (;

Ha så kul i barcelona :D

<3

2011-02-19 @ 17:12:55
URL: http://fridamanheij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0