söndag

oj har visst glömmt och bloggat i helgen. Men i fredags så träffa jag 3 av mina kära vänner, underbart mysigt och mycket skratt plus en potatisgratäng som smaka fisk och frida och jag är grymma på kotten.
Imorse vakna jag av alarmet som ringde vid 9 då jag va tvungen att dra med calle upp ur sängen och äta frukost för sedan vidare mot träning, dock vart vi bara fyra stycken så körde i drygt 20 min sen var det ingen idé. Åkte hem och fick ett mess av calle att vi skulle med till ikea så switcha om och åkte mot stockholm, det ända jag fynda var påsar till mammi.

Imorgon är det alla hjärtans dag, vilket betyder mysipysi dag/kväll. Så jag ska spendera Min kväll tillsammans med min käre pojke. Vi ska ut och äta på kinaresturang.
Ingen skola för mej i morgon, alla hjärtans dag dag så skippar de och är hemma och gör lite nytta istället. Ska även ta en sovmorgon! gött.


barcelona om en vecka då!


Kommentarer
Postat av: Ilyasjennifer

Your website is extremely interesting

2011-11-18 @ 10:13:11
URL: http://ilyasjennifer.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0