sovmorgon

godmorgon gott folk, gick upp vid halv nio i dag eftersom jag inte börjar fören tio. Min älskade mamma kommer och hämtar mej så slipper jag gå i dag också.
Igår var jag ju på teater och kolla på askenniorna, duktiga dom var måste jag säga.. björnbröderna va bäst om jag får säga det själv, jag skratta så jag börja gråta en scen där, något som är... brunt. haha!

Men sofie och evelina va ju klart bäst allfall! sofie sötnosen sjöng inför alla, stolt över dej gullis! träffa även på elin och ronja som jag knappt pratar med nu förtiden allfall inte ronja, vi planera att vi ska nog göra en egen teater.. haha saknad typ de där!

Slutar skolan vid fyra, och ikväll leka med sofie och evelina!
pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0