sportlov

nu är veckan äntligen här som alla har väntat på bra länge, eller allfall jag. Sportlov!
Skolan va sämst och tråkig. Dagen räddade mej eftersom det var tacobufé! Min snälla bror kom och hämtade mej runt ett så åkte jag hem och packa lite, eller tvätta det allra sista jag och mammi ska ha med oss på söndag! för då draaaaaaaaaar vi!

Min kväll spenderar jag på klostergatan med middag och glass franför let´s dance. Runt tio ska jag möta calle för att gå hem till mej, myspåhan!
Nej nu ska jag vara social med folket!


jag blir så ledsen.. fick brev från h&m i dag att bikinin är försenad två hela fucking månader! :( kommer i slutaet av april då jag redan är i turkland juuuuuuuuuu, surt, som fan.


Kommentarer
Postat av: fijah (;

Fett irriterande, asså de där med bikinen ju /x <3

2011-02-18 @ 19:52:48
URL: http://fridamanheij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0