1 år & 4 månader..

..kärlek till dej älskling, love you



Helgen är redan slut, nästan. Igår som sagt var jag och bowla, jag är king på bowling, vann rätt stort. 168 på en serie det är rätt skillat, eller.
Efter vi ätit och bowlat där så gick vi hem till calle och åt hemmagjord glass med daim, gräddglass kan man verkligen säga haha men den va as god! Just ja var ju i västerås i går också med mamma och liselotte, På ikea fynda jag lite vita lådor och pappers hållare och gardiner. Sen blev det lunch på donken och efter det gick vi in en väng på hälla shopping. Jag köpte ett par skor efter många om och men, sen hårfärg så har precis färgat håret! Inte mycket men nu är allfall utväxten borta!

Vid tre ska vi till mormor och morfar och käka, blir nog till att gå diti det fina vädret, det går ju bara på några minuter att gå in till stan nu när man kan gina över isen. Oj vilket långt inlägg de blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0